Post by darchunowakin on Feb 10, 2022 20:21:49 GMT 4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
Det er et fint spil
Derfor er spillet så sjovt, at jeg kan lave mit drømmehjem, der er et lille problem med annoncer, men jeg elsker det stadig
گوشی من ایفون ۱۱ ولی بالا نمیارع!🥺😂
Det er super nemt og sjovt, jeg gav det en 5
Det er en fantastisk app
Jeg fjernede spillet, så snart jeg fik det. Hvert spil nu har et mach three-spil, det er så frustrerende, hvorfor kan du ikke designe uden at skulle spille en rip off af candy crush.
Dette er mit yndlingsspil, men teknisk set slog jeg niveau 1648 et dusin gange, og det går ikke forbi mig, fordi reglerne er samle 11 kister, men der er kun 10 i alt....så det er bogstaveligt talt umuligt at slå 😩
Jeg har spillet dette spil i næsten 3 år
Vil ikke indlæse annoncer for ekstramateriale. Jeg fjernede spillet på grund af dette.
Det er et videospil, og de har ikke gode valg
Dejligt spil!! Jeg gav den fire stjerner på grund af 2 problemer ..... #1 for mange annoncer 😂 #2 Jeg spiller et candy crush-lignende spil Plz prøv at ordne dette !!
Dette spil er meget sødt og specielt, og det hjælper med at forberede huset 🏠👍🤗
Det tager lang tid at indlæse sååå irriterende reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee det værste spil af dem alle
Home Design: House Decor Makeover Слагалице vxaw
Idk
Saml 53.000
Jeg hader spillet
Tåbeligt spil 🤮
Jeg kan godt lide det lidt 333 level im in
Sødt spil
Sødt spil. Men annonce, efter annonce efter annonce. Hver eneste gang du afslutter et kampspil, 2 annoncer! Om og om igen. Jeg forstår det!! Men det er oversvømmet af annoncer
Asphalt 9: Legends Dirke kylc
Jeg hader dette spil
Omkeshgsikwad
Det er så svært at downloade ugh 😶😶
Jeg elsker interiørdesign, men spillet er så svært. Kan der ikke være et indretningsspil, der ikke er sådan.
Home Design - Dream House Designer Rompicapi kyt
Hvis jeg kunne give dette spil 0 stjerner, ville jeg gøre det. Forfærdeligt spil. Jeg hader, at det er såååå lavt. Vil aldrig anbefale. Jeg spildte 30 minutter af mit liv, fordi de fortalte mig, at annoncen blev indlæst, men den kom aldrig. Dette spil er et stykke affald. Download det ikke 🙄
Det er så sejt og smukt wow 😍
Det giver mig ideer til gør-det-selv-funture
Slet ikke for det jeg ønskede
Niveauerne er umulige at slå, og der er for mange annoncer.
Simpelt, sjovt
Det er forbløffende, jeg kan aldrig finde disse typer spil, og se hvad jeg fandt et spil, der kun er til mig, tak fordi du skabte dette spil
Meget sjovt
Dejligt spil, men hver enhed eller værelse, du designer, stiger priserne på møblerne, men dine point i spillet er stadig kun på 400 pluspoint.
Vil blive afinstalleret. Godt spil, men jeg har aldrig set så mange annoncer før. Det er latterligt.
Jeg elsker spillet, jeg har aldrig set et fantastisk spil som dette før. Selv min mor nyder at spille det, vi takker dig for at have skabt dette spil, vi elsker det så meget👏👏👏👏👏
Det sjovt og man får selv ider til mit værlse god ide