Post by darchunowakin on Feb 10, 2022 20:30:57 GMT 4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tasty World — keittiö peli ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tasty World — keittiö peli IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Tasty World — keittiö peli 2022 version ▞▞▞
Upea gsme
Ihana peli, tasolle 16 asti, jossa oli mahdotonta edetä, koska ei ole mahdollista ansaita helmiä. Ainoa vaihtoehto on ostaa. En aio tehdä sitä. Muissa tämän genren peleissä on yleensä päivittäinen tehtävälinja, jolla voit ansaita jalokiviä, tehosteita jne. KUTEN TOTEIN, KATSOIN KAIKKI mainoksesi, MUTTA EN KÄYTÄ RAHAA.
Peli ei lataudu hetken pelin jälkeen. Se sanoo latautuvansa, mutta se sanoo, että se on 100% valmis, mutta se ei vieläkään toimi
Loistava peli pandemian aikana tyhjäkäynnillä!
Pidän todella tästä pelistä toistaiseksi. Aloitin juuri pelaamisen. Mutta se, mitä olen nähnyt, on todella hyvää.
Hyvä 😁
👌👌❤️❤️💖💖🌹🌹
Tasty World — रसोई गेम कैज़ुअल गेम ffxv
Hei, lataan tämän pelin, eikä siinä ole edes kuukautta. Ensimmäisestä päivästä lähtien kun latasin tämän pelin ja pelasin sitä, se oli mielenkiintoista, mutta nyt en voi edes pelata sitä uudelleen teknisten ongelmien vuoksi. Jos te voitte auttaa minua tässä pelissä, olisin iloinen. Ongelmani on, että kun napaan sovellusta ja kun se on latautunut, se palaa etusivulle. Olen yrittänyt pelata sitä useita kertoja, mutta mikään ei tunnu onnistuvan.
Tämä ei ole hyvä, koska ensimmäistä kertaa pelasin, nautin tästä, mutta tasoa 16 on vaikea pelata, joten se ei ole hyvä, älä asenna tätä anteeksi 🤐
En pidä siitä
Erittäin kiva
Peli on hyvä. Mutta pelissä ei ole pomppimistasoja
Loistava peli rakastan sinua niin paljon, että pidän hauskaa Pidän hauskanpidosta ja päästä eri tasoille nähdäkseni mille tasolle pääsen
Rakasta grafiikkaa!! Nautin todella tämän hyvän työn pelaamisesta
Peli on erittäin mielenkiintoinen, mutta lataaminen kestää liian kauan, se on mielenkiintoisempaa, jos se on hieman nopeampi.
sen ok, nähnyt parempia ruoanlaittopelejä. Anna pelaajalle valinnanvaraa sisustamisessa
Bakawas
Tämä peli auttaa minua todella paljon
acz
Dropdom - Έκρηξη Jewel Παιχνίδια παζλ jklc
kiva
Hauskaa
Ruoanlaitto 🍳 👩🍳 👨🍳 🍽
Hauska peli, muistuttaa minua maitotuotteiden ruoanlaitosta, ja rakastin sitä peliä
Kauniisti upea peli.. MUTTA:::: HIDAS & TAMMIKKO, ERITTÄIN STICK.. KORJAA.. RAKASTAN PELIÄ. Ystävällisin terveisin DEBBIE V.
Tämä on erittäin fantastinen peli..
il Ristorante gioco di cucina Casual ohn
Rakastan tätä peliä, se on niin kiva, että se on täydellinen ilman mainoksia 😘😘🤓👍👍💕🤭😘😘😘 lataa se pelaa ilman dataa
Mukava viesti
Pidin pelistä, mutta se vaikeuttaa tavaroiden ostamista, kun sinulla ei itse asiassa ole videoita, jotka tuplaavat tulosi, koska useimmat pelaamani pelit, joten pelkään, että sitä poistetaan. En todellakaan ymmärrä, miksi sinulla on katsottava video, vaikka et itse asiassa tee sitä !!!!!
Peli on niin kaunis,, Vapaa-ajallani pelaan tätä peliä, Minusta tuntuu niin hyvältä, kun pelaan tätä peliä
Haluan 5 tähteä 🤩 tästä pelistä peli on niin upea, että pelaan hyvin, mutta tulevat tasot voidaan pysäyttää 😞
Valitukseni on, että haluan tarjoilla jäätelöä, koska asiakkaat rakastavat syömistä Pidän ga.mesta erittäin paljon, nautin pelin pelaamisesta, mutta en ole varma, voitko tarjota heille uuden pelin
Tämä peli on erittäin kaunis peli
1 tähti toistaiseksi
Tämä peli on mukava, mutta sen lataaminen vie paljon aikaa kaikilla tasoilla
Vau... Tämä peli on vain vau... Rakastan sitä...
Todella kiinnostava peli
Näyttää erittäin herkulliselta 😋
il Ristorante gioco di cucina Casual ohn
Upea peli.. Rakastan sitä
Harjoittelu tekee täydelliset ruoanlaittotaidot
Tämä peli on hauskaa. Nautin sen pelaamisesta erittäin paljon. Jotkut tasot ovat paljon vaikeampia kuin näyttää
Pidän tästä pelistä, mutta lisää huonekaluja
Nauti ruoanlaitosta tässä pelissä
Hauskaa, suosittelen tätä peliä.
Hieno peli pelattavaksi
ทำไม ด่าน เกม ภาพ และ ลูก เล่น เหมือน เกม helvetin keittiö แบบ เป๊ะ ๆ เลย ล่ะ ไป เช็ค มา แล้ว เกม นั้น ทำ ออก มา ก่อน เกม นี้ 1 ปี แต่ ไม่ รู้ ว่า เป็น บริษัท เดียว กัน หรือ ไม่ บริษัท บริษัท กัน หรือ ไม่ ชี้แจง เดียว กัน หรือ ไม่ ชี้แจง ด้วย กัน หรือ