Post by darchunowakin on Feb 10, 2022 20:37:04 GMT 4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää tokeneja hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop! Puzzle Game Legend 2022 version ▞▞▞
Tarvitset enemmän lahjoja saavutuksista. Ei vain mainoksia
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Hjernegymnastik tiw
Tämä peli on ovelasti suunniteltu niin, että monella tasolla sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa joukko mainoksia päästäksesi tasolle. Se on siis suunniteltu niin, että et voi suorittaa tasoa loppuun ilman, että katsot mainoksia saadaksesi lisää kuplia. Tämä on luultavasti totta noin 25 %:lla tasoista, jotka ovat yli 40 ensimmäisen tai niin. Periaatteessa minulla ei ole ongelmaa tämän kanssa, koska peli on loppujen lopuksi ilmainen, mutta taito on vältetty sen hyväksi, että välttämättä tarvitsee "ostaa" lisää kuplia ja tuollainen on perseestä.
Jäätyy jatkuvasti. Et voi ansaita ilmaisia kuplia tai ilmaisia kolikoita
Mainoksia on liian usein.
Bubble pop on loistava peli taitojen kehittämiseen.
Hauska, loistava aikaa rentouttava peli, paitsi 4 kolikoiden jakelua. Laskeuduin 100 kolikon päälle kahdesti pyörän pyörittämisen jälkeen ja joka kerta kun tiimalasi syttyi, ja eväsin minulta ne kolikot, jotka olisi pitänyt jakaa. Miksi luoda peli ja pitää kolikoita. Haluan lisätä, että olen saanut kaikki muut lahjat paitsi 50 ja 100 kolikkoa. Yritän vielä kerran ja kerron sinulle. Thx 4 vastaa!
Beach War: Fight For Survival Action ytv
Itse peli on hauska tapa viettää aikaa. Olen saanut tarpeekseni YKSI mainoksesta troijalaisten kondomeille, jota pelataan JATKUISESTI enkä voi ohittaa. Vanhempana olisin erittäin tyytymätön, jos tätä työnnetään lapseni kasvoille jatkuvasti. Onneksi minulla on järkeä seurata, mitä lapseni leikkivät, ja keskustelen heidän kanssaan siitä, mitä he näkevät verkossa ja sovelluksissa. Mutta mielestäni on väärin laittaa vain kondomimainoksia tällaiseen peliin, joka saattaa miellyttää lapsia.
Erittäin hauska peli...peli, kunnes kaikki lisäykset alkoivat ilmestyä pelin aikana. On ihan ok, että tason lopussa on mainoksia, mutta ponnahdusikkuna pelin aikana on säälittävää. Vaikka rakastankin peliä, poistin. Se alkoi noin tasolta 200 ja se oli vaatekaupan Google-mainoksia. Napsauttaisin mainosta ja palaisin peliin, mainos olisi edelleen siellä. Ainoa tapa päästä eroon mainoksesta oli lopettaa peli ja käynnistää uudelleen. Mainos ottaisi näytön keskeltä ylhäältä alas ja noin puolet näytön keskeltä reunoihin
Täydellinen määrä mainoksia. Ei häiritsevä. Näkyy vain tasojen välillä tai viiden minuutin välein sen mukaan, kumpi on pidempi. Pelin kulku on koukuttavaa. Mainokset ovat myös hiljaisia, joten ne eivät riko vyöhykettä. Palapelin vaikeus nousee oikealla nopeudella. (Ei koskaan kyllästynyt tai jumissa). Pelin kulku on tasaista. Pidän taitoa tärkeänä osana, samoin kuin pulmien ratkaisemista. Ainoa haittapuoli on, että joskus olen jumissa tasolla, kunnes RNG antaa minulle hyvän alun. Se tuntuu enemmän onnelta kuin taidolta.
Pääsin tasolle #84 Google Pixel 3:llani. Tämä on ylivoimaisesti paras kuplaampujapeli. Kuitenkin noin tasolla #23 peli alkoi kaatua. mitä korkeammalle tasolle sain, sitä enemmän se kaatui. Tämä tapahtuu varsinkin aivan tason lyömisen loppupuolella. Luovutin.
Haastavaa, hauskaa, ei vaikeaa
Vaikuttaa aluksi hyvältä peliltä. Sitten se alkoi toistaa mainoksia jokaisen tason välillä. Aika poistaa asennus. Siellä on paljon muita kupla-räiskintäpelejä, joissa ei näytetä niin paljon mainoksia. Säästä minut tai leikkaa ja liitä vastaus.
En tiedä mitä teit, toistettavat mainokset eivät näytä X-merkkiä, kun ne ovat valmiit. Todella raskauttava saa minut haluamaan POISTAA tämän pelin. Ja olen korkealla tasolla.
Yksinkertaista ja hauskaa. Hyvin vanha koulupeli, mutta silti ei halua luopua siitä.
Olen todella rakastanut tätä peliä kuukausia. Sitten tänään yhtäkkiä...pelin puolivälissä pystysuora lisäysbanneri laskeutuu alas näytön keskelle ilman mitään keinoa poistaa sitä... vaikka olisit katsonut sitä 7 minuuttia. Ainoa tapa poistaa se on kirjautua ulos ja takaisin sisään ja sitten seuraavan pelin puolivälissä se toistuu. 364 tasoa hauskaa..se oli hyvä niin kauan kuin sitä kesti. Hei hei.
Täysin naurettavaa. Taso 1850 plus 3 tähteä. Koen edelleen pelin sulkemista ja sopimatonta mainonnan tunkeutumista. Ns. kehittäjät eivät näytä olevan ratkaisua tähän.
Peli on hauska, melkein koukuttava, mutta jokaisen tason jälkeinen mainos saa minut menettämään kiinnostukseni.
Pidän todella tästä pelistä ((MUTTA)).. Ponnahdusikkunoiden lisääminen pelin keskelle, koska pelaaminen on melko sekaisin. Etkä voi x:tä siitä irti, koska x on liian pieni. Joten sinun on odotettava, kunnes se menee pois, mikä kestää hetken, koska se palaa jatkuvasti. Olen jopa lvl 140 ja olen erittäin pettynyt. Ja tämä bitmangosta tuleva on todella yllättävää, koska suurin osa heidän peleistään rokkaa.
Hyvässä tyydyttävässä pelissä olisi 5 tähteä, mutta paljon mainoksia, vaikka tiedän, että siellä on mainokseton osto. Yksinkertainen mutta hauska peli
Se alkoi hienosti, mutta sitten mainoksia alkoi ilmestyä, mikä aiheutti pelin jäätymisen. Vaikka napsautit mainosta, se ei antanut sinun jatkaa, sinun oli suljettava sovellus ja käynnistettävä uudelleen, jotta mainos ponnahtaa uudelleen näkyviin. Erittäin pettymys. Nautin pelistä, kunnes se alkoi.
Rakastan tämän pelin pelaamista, mutta minua ärsyttää kaikki mainokset ja pelin jatkuva häiriö. Minut on petetty kolikoista, ylimääräisistä elämistä ja lisävoimista häiriöiden takia. Valmis poistettavaksi, ellei sitä ole korjattu. Niin turhauttavaa.
Toivon, että se olisi miettinyt enemmän pulmia ja vähemmän painoa erikoistarjousten ostamiseen/luottamiseen.
Peli on hauskaa ja muuttuu haastavammaksi mitä korkeammalle tasolle pääset. Kuitenkin viimeisten parin viikon aikana lisäyksiä on alkanut ilmestyä pelin YLI tason aikana. Tämä tekee siitä niin, että et näe, mitä olet tekemässä, etkä saa mainosta katoamaan. Sinun on poistuttava ja käynnistettävä peli uudelleen, jotta se katoaa. Tämä on äärimmäisen turhauttavaa, kun olet lähellä vaikean tason ylittämistä ja sitten mainos tulee näkyviin. Korjaa tämä, niin saat viisi tähteä
Pelit ovat hauskoja pelata, mutta mainokset ovat ärsyttäviä. Aion nyt poistaa asennuksen.
Bonustuotteiden mainokset häiritsevät puhelintani. En saa palkintojani, ja minun on yleensä käynnistettävä koko sovellus uudelleen, kun olen yrittänyt nähdä mainoksen. Korjaa tämä bugi, jotta voin jatkaa pelaamista.
Päivitys: Jotkut mainokset aiheuttavat nyt sovelluksen kaatumisen. (Merge County on viimeisin syyllinen.) Vau, vanha arvostelu oli vuosi sitten. Taidan pitää siitä! Toivon, että olisi ominaisuus, jonka avulla voit hypätä vanhimmille tasoille, joilla et ole vielä saanut kolmea tähteä. Selaus vie niin paljon aikaa! Kiitos, että korjasit ongelmani viime vuonna...... Ja viikkoa myöhemmin rikoit sen. Voinko palata viime viikonlopun versioon?
Näyttää siltä, että olet löysällä ja sinun on ostettava etukäteen. Väärä
Annoin tälle pelille 3 tähden, koska olen kyllästynyt mainoksiin JOKAINEN TASON jälkeen. AINOA tapa kiertää se on vain ottaa lentokonetila käyttöön. Toinen asia on, että kun tasot kovenevat, se näyttää kiusaavan sinut toistuvasti siihen pisteeseen, että voit juuttua. Huomaan käynnistäväni uudelleen aivan liian monta kertaa. Tämä ei ole kannattavaa pitää ihmisistä kiinni. Se oli havaittavissa pelin alussa, ei liian kauan sen jälkeen, kun kaikki opetusohjelmatasot oli suoritettu. Suosittelisin sitä haasteeseen, mutta liian monta mainosta.
Rakastan tätä peliä, hieman liian helppo aloittaa, mutta muuttuu vaikeammaksi mitä korkeammalle tasolle pääset. Mutta nauti rauhassa siitä....
Se on perseestä, ohjausohjeet eivät ole tarkkoja
Liian paljon mainoksia. Yksinkertaista mutta hauskaa
Hauska peli, mutta en voi koskaan katsoa videoita saadakseni ilmaisia kolikoita, AINA kertoo, ettei se ole saatavilla, vaikka yritän saada 3 palloa lisää.